2010. november 25., csütörtök

Földtojás

Még tavasszal jött az ötlet, mi nem is hagyott nyugodni, hogy kéne készíteni egy földgömb mintázatú tojást. No nem mintha nagy húsvétozó lennék (finoman szólva)... Az eredmény mindenesetre itt látható.


Hungarocell tojás az alap, mivel arra már korábban rájöttem, hogy a valódi tojáshéj elég törékeny valami (hatalmas meglepetésre ugye). Fogtam egy atlaszt, s rárajzolgattam nagyjából a körvonalakat, s jöhetett a felöltöztetés. Próbáltam az apróbb részleteket is itt-ott megjeleníteni, szigeteket, félszigeteket, néhol a hegyeket is barnával, bár utóbbi sajnos nem mindenhol lett következetes.


Az Antarktisznál kezdtem a munkát, s körkörösen felfelé haladtam, mindig visszaöltve az előző sorba. Európánál szembesültem vele, hogy kontinensünk lényegesen kisebb a többinél, így ott nehezebb volt aprólékosan mintázni néhány területet. De azért sikerült. A végeredmény szerencsére elég jól megfelel annak, mint amit elképzeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése