2010. november 30., kedd

Az első bemutató

Kaptam két lehetőséget a kiskunfélegyházi Petőfi Sándor Városi Könyvtártól, hogy kicsit több embernek megmutathassam kezem munkáját. Az első most hétvégén, december 4-én, azaz szombaton lesz, amikor a gyöngy állataimat tehetem közszemlére. Nem kiállítás ez, mindössze fel lesznek sorakoztatva, s megnézhetik a betévedő gyerekek (mert a gyermekkönytári részben lesz mindez, több más kézműves foglalkozással párhuzamosan), hogy miket lehet gyöngyből készíteni.

Sőt, a program úgy lett meghirdetve, hogy  a vállalkozó kedvűekkel gyöngy pókot is készítünk. Azért lett a pók a választott állat, mert azt érzem eléggé egyszerűnek és gyorsan elkészíthetőnek (még ha mégoly kevéssé karácsonyhoz kötődő jószág is). Az egyszerűséget értem úgy is, hogy el tudom magyarázni. Hogy aztán a valóságban ez mennyire fog menni, majd kiderül. Vannak félelmeim, mert a magyarázás nem tartozik az erősségeim közé. De majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

Az elején két bemutatkozási lehetőségről írtam. A másik egy héttel később lesz, amikor bő egy hétre a gyöngy ékszereim lesznek kiállítva egy vitrinben. De erről majd bővebben akkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése