2012. április 15., vasárnap

Kabóca

Úgy tűnik, most kipróbálok minden régebben begyűjtött mintát, főleg a rovarféléket. (Fura, mert egyébként nem vagyok oda értük.) Ezért készült nemrég a szkarabeusz, s most eme kabóca. Azt, hogy ténylegesen mennyire hasonlít egy valódi kabócára, nem tisztem eldönteni, s míg készült, tartottam is tőle, hogy milyen lesz a végeredmény. De aztán sikerült minden testrészét beigazítani a megfelelő szögbe.
Meg kell jegyeznem, hogy francia nyelvű minta alapján csináltam, így hát néhol egyszerűbb volt kitalálni, hogyan lenne vajon még jó, mint rájönni, hogy mit is akart a készítő eredetileg.



Próbálkoztam amúgy egy szitakötővel is, de nem mutatott túl nagy együttműködést, a szárnyának készítését éppen csak sikerült megértenem, mikor kiderült, hogy elszámoltam magam a gyöngyöknél, végül el is szakadt a drót, úgyhogy elnapoltam a projektet. De azért nem végleg...

1 megjegyzés: