2011. január 10., hétfő

Egy újabb főnix

Hosszú kihagyás után (új év, új város, új munkahely, új elintéznivalók) ismét itt vagyok. S hoztam is egy képet a kettes számú főnixmadárról, amit még december elején el kellett volna készítenem. (vagy még előbb?) No de ha késve is, most itt van (illetve az új gazdájánál, aki rendelte). Ez egy másik minta alapján készült, csak a színei hasonlóak az előzőhöz.


A faroktollait küzdelmes volt elkészíteni, nem igazán értettem ott a mintát. Számomra kissé ellentmondásos volt a tollak száma és elágazásainak száma. Valószínűleg nem is pont annyi és akkora, mint ott volt, de ez nem akkora baj. Jól néz ki, az a lényeg :)

2 megjegyzés:

  1. Szia, borzasztóan tetszenek az állatkáid! lehetséges lenne hogy ennek a főnixnek, a kosnak és az elefántnak elküld a mintáját, ha megvan :) ??
    kratzlanna@freemail.hu előre is köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy nem e lenne lehetséges , hogy ennek a főnixnek elküld nekem a mintáját? Az óriási segítség lenne. Egyébként óriási rajongód vagyok! Csak így tovább!! :D
    E-mail: urbanreka93@gmail.com

    VálaszTörlés